شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۷:۵۷:۱۳

ایران سهامدار غول کشتی‌سازی آلمانی

باشگاه خبری فراساحل: یک روزنامه اسرائیلی مدعی شد که ایران 5 درصد سهام یک شرکت کشتی سازی آلمانی که در حال ساخت زیردریایی برای رژیم صهیونیستی است را در اختیار دارد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین نیوز، روزنامه یدیعوت آحارونوت مدعی شد که یک شرکت دولتی ایران مالک 5 درصد سهام یک غول کشتی سازی در آلمان است که هم اکنون در حال ساخت زیردریایی برای رژیم صهیونیستی است. براساس این گزارش، سرمایه گذاری ایران در شرکت ThyssenKrupp به دهه 1970 برمی‌گردد و از زمان حکومت پهلوی برجامانده است. در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران حدود 5 درصد سهام این غول کشتی سازی را در اختیار دارد.

یک منبع وزارت جنگ رژیم صهیونیستی گفته است که تل آویو هنگام سفارش برای ساخت زیردریایی به این شرکت، از این موضوع بی خبر بوده است. رسانه‌های اسرائیلی از اینکه ممکن است اطلاعات فنی این زیردریایی‌ها به ایران منتقل شود، ابراز نگرانی کرده‌اند. بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی اخیرا در سخنانی در پارلمان این رژیم (کنست) گفت که اسرائیل قراردادی را با آلمان برای خرید سه زیردریایی دیگر امضا خواهد کرد. اسرائیل پیشتر نیز 6 زیردریایی از نوع دلفین از آلمان خریداری کرده بود. پنجمین زیردریایی در ژانویه 2016 به دست ارتش رژیم صهیونیستی رسید و ششمین زیردریایی نیز در سال 2018 به دست این رژیم خواهد رسید.



  کد خبر : 2857
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :